Digitalni marketing u doba Korona virusa

Doba Korone postavilo je neke nove standarde, mnoge firme promenile su trenutni zenit poslovanja kao i način kako da usluge i ponude približe mušterijama. Mesecima unazad na društvenim mrežama nude se brojni online kursevi za digitalni marketing, agencije su plasirale i besplatne webiner konferencije kako bi privukle nove polaznike. Glavna tema je: Kako spasiti biznis u doba Korone? Odgovor leži baš tu. Pravo je vreme za početak kampanje, rećiće svi oni koji se uspešno bave digitalnim marketingom.

Prednosti digitalnog marketinga u vreme pandemije

Prestignite svoju konkurenciju

Sve što sada radite, a vaši konkurenti ne rade, vas stavlja ispred njih. Zamilsite ovo kao trku, u kojoj čak i ako trčite sporo, ipak ste u prednosti u odnosu na one koji uopšte ne trče.

Saznajte više o svojoj ciljnoj grupi

Uvek je korisno saznati više o vašoj korisničkoj bazi. Koje su njihove potrebe? Kakvo je njihovo ponašanje pri kupovini? Šta ih motiviše na kupovinu? Što više o njima znate lakše ćete moći da kreirate strategiju za stvaranje sadržaja koji ih pretvara u kupce. Istraživanje može da vam pruži mogućnost kreiranja sadržaja koji odgovara njihovim specifičnim potrebama. Svoj proizvod ili uslugu možete pozicionirati kao rešenje za specifične probleme vaše publike.

Izgradite odnos poverenja sa svojim potrošačima

Bez obzira da li ste B2B kompanija koja treba da „neguje“ potencijalne klijente ili B2C kompanija koja treba da „zagreje“ potencijalne kupce, svaki biznis može imati koristi od vođenja potencijalnih kupaca kroz tok prodaje. Zašto propustiti ovu mogućnost? Ovo pametno iskoristite za izgradnju odnosa poverenja sa svojim potencijalnim kupcima i pretvorite ih u kupce koji plaćaju.

Iskoristite kupce koji su spremni za kupovinu odmah

Veliki broj biznisa se privremeno zatvara za vreme pandemije, sužavajući mogućnosti izbora. Ako i dalje poslujete, obavestite ljude! Ova prednost se može ostvariti toliko jednostavno, samim tim što ćete klijentima staviti do znanja da ste tu, da ste otvoreni i da možete da pružite svoj proizvod ili uslugu kao i obično.

Osigurajte uspeh posle pandemije

Ovo je verovatno jedna od najvažnijih koristi i prednosti digitalnog marketinga od svih. U nekom trenutku pandemija će proći . Kad dođe to vreme, da li želite da ponovo krenete sa marketingom od nule? Ili želite da budete u prednosti ispred konkurencije, ubirajući polodove truda koji ste uložili u poslednjih nekoliko meseci? Znamo da većina vlasnika biznisa inače razmišlja dugoročno, pa ne dozvolite da vas pandemija odvrati od toga da unapredite svoj biznis.

Sada nije vreme da zaustavite svoje marketinške napore, već je vreme da budete još više zastupljeni. Iskoristite priliku i izdvojiti se od konkurencije, šaljući klijentima poruku da ste stabilni, posvećeni i što je najvažnije da ste od poverenja i u teškim situacijama.

Izvor: MarketingWeek
Objavio: Ašković Nada
You May Also Like