Stvari koje treba uraditi noć pred aprilski ispitni rok

Noć pred ispit može biti stresna za učenike. Mnogi studenti se pitaju kako bi trebalo da se pripremaju za sutrašnji test.

Prvo, prvo – pripremiti se za test prethodne noći ne znači čekati do tada da biste započeli učenje. Važno je da počnete da učite rano! 

Znanje kako se pravilno pripremiti za test može smanjiti anksioznost i pomoći vam da postignete bolju ocenu. Nastavite da čitate kako biste saznali šta treba da uradite noć pre testa ili ispita (i koje greške treba izbegavati) kako biste mogli da date sve od sebe.

Pregledajte beleške sa studija

Iskoristite noć pre testa za jednostavnu reviziju. Ne biste smeli da se bavite nečim potpuno novim uveče pre testa. Umesto toga, pregledajte beleške koje ste kreirali tokom studijskih sesija tokom poslednjih nekoliko dana.

Analizirajte teme jednu po jednu

Prođite kroz beleške sa studija, pokrivajući teme jednu po jednu. Kada proverite temu, odvojite minut da biste se uverili da se sećate i razumete materijal. Ako je odgovor ne, vratite se i pregledajte područja kojima je potrebno dodatno osveženje.

Ne učite prekasno

Kasnonoćne trke nisu baš efikasan način učenja . Možda vam se čini da najviše iskoristite vreme učeći do poslednjeg trenutka, ali ako ne date mozgu priliku da se odmori, teže ćete se setiti podataka koje ste proučavali.

Jedite dobar obrok

Davanje uma potrebnoj mozgu je važno ako želite da dobro prođete na testu. To znači da ste jeli dobar obrok prethodne večeri dok ste radili poslednju reviziju materijala. Odvojite vreme da sednete za porodičnu večeru dok pravite pauzu od učenja da biste napunili mozak.

Pripremite se za jutro

Prikupite sve materijale koji će vam biti potrebni za test sledećeg dana. Obavezno imajte dodatne olovke, olovke, gumice i sve potrebne alate (poput lenjira ili kalkulatora). Spakujte sve u ranac prethodne noći kako biste izbegli potragu u poslednji čas i paniku sledećeg jutra.

Dajte mozgu predah

Odvojite malo vremena pre spavanja da odložite beleške  i opustite se. Čitajte knjigu ili razgovarajte sa porodicom. To će vam pomoći da se opustite pre spavanja, olakšavajući dobar san, tako da vaš mozak može obraditi informacije koje ste proveli uveče pregledavajući.

Odveži se

Nakon što provedete vreme pregledajući svoj test, malo vežbajte tako što ćete izaći napolje u kratku šetnju. Malo vežbanja pomoći će vam da smanjite stres koji osećate i napuniti mozak.

Podesite alarm

Podesite alarm tako da ne prespavate jutro testa. Dajte sebi malo dodatnog vremena ujutro da pojedete dobar doručak i pripremite se za dan bez osećaja žurbe.

Dobro se naspavaj

Jedna od najvažnijih stvari noć pre testa je da se naspavate celu noć kako bi vaš mozak mogao da se seti onoga što ste učili. Obavezno idite u krevet u određeno vreme kako biste se na probni dan probudili osećajući se osveženo i odmorno.

Objavio:
Ašković Magdalena Izvor: fakulteti.edukacija.rs; portalmladi.com; oxbridgeessays.com

You May Also Like